Excellence Creme 7 Blond
Beskrivelse
Excellence passer for deg som vil dekke grått hår og samtidig beskytte og styrke håret ditt. Klassiske og elegante farger. Gir et fyldig fargeresultat som holder lenge. Med Triple Care, et trestegsprogram som styrker og beskytter håret . Dekker grått hår opptil 100%. Varighet: Permanent hårfarge.
Ingredienser
1087196 C –AQUA / WATER • CETEARYL ALCOHOL • GLYCERIN • TRIDECETH-2 CARBOXAMIDE MEA •HYDROLYZED OATS • POLYQUATERNIUM-22 • CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE •PENTASODIUM PENTETATE • 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL • CETEARETH-25 •CITRIC ACID • HEXADIMETHRINE CHLORIDE • PARFUM / FRAGRANCE. FIL C51515/11175051 –AQUA / WATER • CETEARYL ALCOHOL • PROPYLENE GLYCOL • DECETH-3 • LAURETH-12 •AMMONIUM HYDROXIDE v OLETH-30 • HEXADIMETHRINE CHLORIDE • LAURIC ACID • GLYCOLDISTEARATE • POLYQUATERNIUM-22 • ETHANOLAMINE • SILICA DIMETHYL SILYLATE [NANO] /SILICA DIMETHYL SILYLATE • CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE • 2,4-DIAMINOPHENOXYETHANOL HCl• m-AMINOPHENOL • ASCORBIC ACID • SODIUM METABISULFITE • HYDROXYBENZOMORPHOLINE• THIOGLYCERIN • TOLUENE-2,5-DIAMINE • DIMETHICONE • PENTASODIUM PENTETATE •PROLINE • CARBOMER • THREONINE • RESORCINOL • PARFUM / FRAGRANCE FIL C168185/1178914 –AQUA / WATER • HYDROGEN PEROXIDE • CETEARYL ALCOHOL • SODIUM STANNATE •TRIDECETH-2 CARBOXAMIDE MEA • PENTASODIUM PENTETATE • PHOSPHORIC ACID •CETEARETH-25 • TETRASODIUM PYROPHOSPHATE • GLYCERIN. FIL C13169/251087179 L – EFTERBEHANDLING / HOITOAINE:AQUA / WATER • CETEARYL ALCOHOL • GLYCERIN • BEHENTRIMONIUM CHLORIDE •AMODIMETHICONE • CETYL ESTERS • ISOPROPYL ALCOHOL • HIBISCUS SABDARIFFA EXTRACT /HIBISCUS SABDARIFFA FLOWER EXTRACT • SODIUM PCA • HYDROXYPROPYLTRIMONIUMHYDROLYZED WHEAT PROTEIN • TRIDECETH-6 • CHLORHEXIDINE DIHYDROCHLORIDE • SOLUBLECOLLAGEN • PANTHENOL • CANDELILLA CERA / CANDELILLA WAX • 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL• CETRIMONIUM CHLORIDE • PARFUM / FRAGRANCE. FIL C168557/1
Produsent
Loreal norge as / slt
Merking

E-merket er en valgfri merkeordning for ferdigpakninger i EU/EØS-land, som sikrer korrekt nettoinnhold. Det gir forbrukerne trygghet og tillit til produktene de kjøper.